Hva hadde du flippet av disse?

Siden du har en så fin og variert samling hadde jeg solgt en av klokkene som er mest lik og dermed hadde nok 116610LN røket hvis jeg var i din situasjon. Breitlingen er fin og skaper et fint rom for variasjon spør du meg, og dersom jeg hadde vært i sub-humør hadde 1680'en vunnet hver gang :)

For all del ikke selg 1680, ikke før jeg har råd til den ihvertfall! Jeg setter en krone på at det er den som uaktuelt å selge :)

Takk for innspill alle sammen:D Og det ligger vel soleklart at der er Steelfishen som er valget blandt dere medasylanter som det første på blokka. og har alt fått PM med forespørsler om kjøp av faktisk to av de utstilte, hehe.

Selv er jeg skikkelig i tvil her hva som må ut, og for å forsvare Steelfishen så er det en klokke jeg har blitt veldig glad i, utroig mye klokke for pengene imh, og som ikke vil gi meg den helt store pay off`en heller, så det ville medført at feks BÅDE den og 2254`en må gå, og det gjør trolig litt vel vondt. (2254`en ligger forøvrig ute for salg her enda @Thomas, men det frister å trekke den hver dag ...) Og Steelfishen er en utgått modell som ikke dukker opp så alt for ofte for salg, mens det er andre ting her som lettere lar seg skaffe tilbake. Feks kan en speedmaster lett ordnes på nytt ...nei ikke lett, men "heldigvis" er det ingen polar der ute pr nå som krever at det er rask avgjørelse.

Redigert av en moderator:
Ingen fan av Breitling, så for min del ville nok den fått sparken!! Men høres den litt fredet ut, ville Ny-suben røket ut 7 dager i uka. Hva skal du med den, når du har en 1680?;)

116610LN er jo selvsagt også en som er lett å få tak i, men tror det blir litt "feil" å sende ut en klokke som jo gir meg mer pæng enn hva som trengs til en 16570. Skjønner jo mer og mer nå at dette er tilnærmet umulig, for jeg sitter jo bare her og forsvarer alt dere foreslår at skal ut, hahaha.

Redd eneste løsning her er å åpne en single malt, jobbe hardt med flaska og ta en avgjørelse i fylla ...

Redigert:
Da er det hentet frem brune varer på over 21 år her, og 2254 er alt bumpet. Og det vurderes seriøst om ikke 3573`en også legges ut, og så får jeg heller trekke den som ikke går først.

116610 har du rett og slett ikke bruk for i dette selskapet. Forstår "motstanden" mot Breitling, men den har nå engang noe spesielt ved seg som du sjelden finner i andre klokker. At du i det hele tatt vurderer å selge 2254 er for meg en gåte. Det gror ikke slike på trær og prisene peker bare én vei. Når det gjelder Speedy så har jo jeg en viss erfaring med salg av disse. Jeg har angret begge ganger, men skal det en ny inn må det bli en pre-moon eller en "ekte" måneklokke.

Nei, selg ny-Rolexen. Du har jo 1680.

Jaeger, Sub og Speedy blir. Hvilken Sub du skal beholde? Nyere er bedre i min verden selv om den gamle er rå. Pam'en kan du jo prøve å lure på meg ;)