Hva gjør remmen med en klokke

Pasop

Støttemedlem
Medlem
28. jan. 2014
Innlegg
899
Sted
Ytre Enebakk
Jeg ser vi alle skifter remmer på våre klokker og søker etter et perfekt uttrykk til en gitt anledning. Men jeg savner en tråd hvor vi kan vise hvordan en klokke blir seende ut med ulike remmer. Kunne kanskje lagt denne under galleriet, men da jeg ønsker å se hvordan ulike Omegaer blir seende ut med ulike remmer la jeg den her.

Først ut kan jeg jo vise bilder jeg tok av min AT med to ulike lenker og to ulike remmer. Uttrykket endret seg drastisk og frister til innkjøp av enda flere remmer. Først kommer 4 wristshots og deretter 4 stillbilder. Unnskyld for kvaliteten, min IPhone tar ikke så gode bilder. Men jeg tror dere får budskapet.

Med original lenke


Med mesh


Med brun Hirsh


Med svart original


Så kommer alle klokkene med ulikt uttrykk









Hva synes du, hvilken passer best?
Og hvilke klokker har du å vise?
 
Fikk pakke idag :):

Hirsch GRAND DUKE

Hirsch Hevea

Litt mørke bilder, men men..

Tanken er å holde den på gummi en liten stund. Angrer på at ikke orange gummi også havnet i handlekurven, men får ta en ny handel til sommeren :)
 
Diver på skinnrem er det delte meninger om.....
Men denne fra Hirsch er vanntett til 300m ;)

image.jpeg
 
En av mine Tissot'er, PRS516, var salget nær.

Den gav aldri god-følelsen, til tross for at det egentlig var en veldig pen klokke.

Opprinnelig på en brun rally-liknende skinn-rem.
516.png

(Tenk! Jeg fant ikke noe fint bilde av den med denne remmen).

Klokken var planlagt solgt, men så fant jeg en sort skinnrem å prøve på!

Tissot PRS516 (0).jpg

Dette ble en helt annen klokke!
Med sort skinnrem (0).jpg


Siden prøvde jeg også en metall-rem på den. Det ble ikke fult så fint som remmen over.
WP_20130515_003.jpg


Den sorte skinn-remmen var av litt lav eBay-kvalitet. Den vandret derfor heden etterhvert, så jeg fikk tak ien ny. Siden jeg har likt det røde på klokken så måtte det bli en miks...

PRS516 med Roed sort rem.jpg



Dette er nå en klokke jeg liker veldig godt, selv om den ikke brukes så mye som den fortjener.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj