Hva gjør jeg nå? griner?

@shangaiKid du har nok rett på begge punkter, limet og opprinnelsen. Beklager så mye.
Men hva gjør jeg? Limpistol igjen? tek7? Jeg har også noe jeg bruker til å lime tre på betong og som hefter over 200kg på kvadratcentimeter men om det hefter på papp og plast er jo uvist (står ingenting på emballasje om det). Når jeg har bestemt meg for festemiddel så har jeg en datter med lange og tynne finger, blir bedre enn mine gamle boksenever.
 
Redigert av en moderator:
@shangaiKid du har nok rett på begge punkter, limet og opprinnelsen. Beklager så mye.
Men hva gjør jeg? Limpistol igjen? tek7? Jeg har også noe jeg bruker til å lime tre på betong og som hefter over 200kg på kvadratcentimeter men om det hefter på papp og plast er jo uvist (står ingenting på emballasje om det). Når jeg har bestemt meg for festemiddel så har jeg en datter med lange og tynne finger, blir bedre enn mine gamle boksenever.

Jeg hadde gått for Tek7: Det tar seg på alt så lenge det er ikke fett på og sin elastisitet gjør at det skal tåle vibrasjoner og små støtt.
 
Redigert av en moderator:
Tec7 holder masse. Fjern gammel limrester, så bruker du svart Tec7.
Lim rundt kantene på innmaten, så snur du winderen opp ned og lar den tørke.
 
Tec7 holder masse. Fjern gammel limrester, så bruker du svart Tec7.
Lim rundt kantene på innmaten, så snur du winderen opp ned og lar den tørke.

Du klarer jo å feste et eller annet i trommelen slik at du klarer å legge et viss press på den. Ser ut som greit skuring for meg..

Btw har jeg hatt Wolsdesigns Winder i litt over ett år og er storfornøyd med produktet.. Det meste at assembled in china, det betyr ikke dårlig kvalitet.
 
tollvesenet:
Hei Julien!
Dette skal vi få en klarhet i. Fint hvis du sender oss en beskrivelse av skaden og når og hvordan det har skjedd på e-post til post@toll.no.

Legg også med bilde av varen, alle dokumentene du har om sendingen, og bilde(r) av stempler på forpakningen.

I emnefeltet merker du e-posten med «Klage – skade på sending».

Hilsen Egil/Tollvesenet.
 
tollvesenet:
Hei Julien!
Dette skal vi få en klarhet i. Fint hvis du sender oss en beskrivelse av skaden og når og hvordan det har skjedd på e-post til post@toll.no.

Legg også med bilde av varen, alle dokumentene du har om sendingen, og bilde(r) av stempler på forpakningen.

I emnefeltet merker du e-posten med «Klage – skade på sending».

Hilsen Egil/Tollvesenet.

Sånn går det når man har et franske fornavn? :mrgreen: