Hva er komplett pakke for en Seadweller, 16600? Gravering på glasset?

Medlem
9. des. 2010
Innlegg
83
Sted
Oslo
Har googlet noe, ikke mye, men fant ingenting. Hyggelig med svar herfra og.

Hva er komplett sett for en Sea Dweller, hva skal boks og innpakning inneholde av dokumentasjon, mapper, kort, anker, brosjyrer, manual og annet dilldall?

Bare nysgjerrig om jeg har komplett eller ej.

Takker for evt hjelp.

Nytt spørsmål: Er det bare på originalglass det er lasergravert krona ved kl 6, eller også ved kjøp og skifte av glass?
 
Redigert:
Etter litt kjap surf, så fant jeg frem at Rolex startet med lase gravering i rundt 2002 på noen modeller og i ca 2004 var det på de fleste modellene. Tror det skal være riktig ihvertfall. :)
 
Jeg har prøvd å finne den lasergraverte krona i lang tid nå! Kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke greide å få den frem. Har prøvd med mange forskjellige typer lys og alt:rolleyes:

Takk for oppklaring!:eek:
 
Jeg har prøvd å finne den lasergraverte krona i lang tid nå! Kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke greide å få den frem. Har prøvd med mange forskjellige typer lys og alt:rolleyes:

Takk for oppklaring!:eek:

Jeg prøvde å finne graveringen på denne SDn, fant den ikke, derfor spørsmål her vedr serviceglass og gravering. Men, plutselig, i tilfeldig lys og vinkel, så dukket den opp.

Men, noen som vet om erstatningsglass også kommer med gravering? Eller bare fra fabrikk?
 
Jeg prøvde å finne graveringen på denne SDn, fant den ikke, derfor spørsmål her vedr serviceglass og gravering. Men, plutselig, i tilfeldig lys og vinkel, så dukket den opp.

Men, noen som vet om erstatningsglass også kommer med gravering? Eller bare fra fabrikk?

Det er tilfeldig, alt avhengig av hva som ligger på lager. Noen har flere igjen uten gravering, og noen får med.
 
Takker for hjelp.

Takker for hjelp Lien.

Jupp, Grand Carrera, jeg trenger, har 2 chip i mitt. Takker så mye.