Hva er i mazzuoli sin klokkeboks

At du har en utsøkt smak visste jeg jo fra før ;)

Må berømme deg for en utrolig innovativ samling, du har foreløpig vist flere uvanlige, men dog så flotte ur. Et enormt spenn på samlingen din, det berømmer jeg deg for (vel vitende hva som etterhvert kommer - sannsynligvis).

En flott klokke boks er det også gitt.

At du har en utsøkt smak visste jeg jo fra før ;)

Må berømme deg for en utrolig innovativ samling, du har foreløpig vist flere uvanlige, men dog så flotte ur. Et enormt spenn på samlingen din, det berømmer jeg deg for (vel vitende hva som etterhvert kommer - sannsynligvis).

En flott klokke boks er det også gitt.

Takk Greg :) Det kommer litt mer, men det ble en tur til varmen så da måtte resten vente litt.

Da var det klart for foreløpig siste runde

IMG_2070_zps5c2bb8c5.jpg

Først Rolex GMT Master 2 kjøpt av ett hyggelig forummedlem for ett par år siden. Klokken er vel velkjent av de fleste på forumet. Dette er min første Rolex og jeg var veldig i tvil fordi jeg liker klokker som er større enn denne. Den har fått MYE armtid og har på en måte som er vanskelig å beskrive blitt en klokke som jeg har blitt veldig glad i :)

Jaeger LeCoultre Master Compressor Extreme World Chronograph er på mange måter en ekstrem klokke både i størrelse og utseende. Synes denne matchen er god og er ett solid stykke håndverk med mange funksjoner og detaljer. Noen kjenner kanskje klokken igjen fra en annen tråd på forumet hvor den var på service/verksted i 15 mnd.

Dette var mine automatiske ur + at jeg har ett knippe quartzur hvor noen av de kanskje får litt omtale i denne tråden siden.

Takk for opmerksomheten :)

Deilig. Disse modellene har jeg hatt, begge to. Nok en gang, utsøkt smak :)

Lenge siden sist her, jeg hadde meg en Oslo tur i går, hvor Rolex GMT Master'n måtte ut og noe nytt kom inn ;) Oppdatering kommer....