Hva er folks tanker rundt Tudor?

Jeg har ikke hatt noe spesielt forhold til Tudor. Bare sett på merket som lillebroren til Rolex. Jeg likte Black Bay veldig godt ut fra bilder, men da jeg fikk se den live hos AD, var det kjærlighet ved første blikk, og jeg måtte bare kjøpe den. Jeg har brukt den hver dag i over to måneder nå, og jeg liker den like godt fremdeles. Jeg vet at den spiller på fordums "storheter", men jeg ser ikke på den som et moteblaff som enkelte andre her tydeligvis gjør. Et besøk til en forhandler anbefales. Jeg har også kikket på Pelagos. Sånn umiddelbart syntes jeg den var litt kjedelig, men det er også det som i ettertid fascinerer meg med den - den er en ærlig, no nonsense tool watch, på linje med Seadweller. Så jeg slår et slag for Tudor. jeg synes merket er inne i en spennende fase.

Todda

What's not to like?

1016_102-960x768.jpg

tudor-snowflake.jpg

8372057656_2463fff767_b.jpg

mynenede.jpg

tumblr_lygocssdal1r3pv4qo1_500.jpg

tudorheritageblackbay2.jpg

79220r

Prøvde nylig på meg en 79220R - forelskelse ved første øyekast. Aldri hatt noe særlig øye for Tudor, annet enn at det ble satset store summer i 2013 for å få Tudor til å stå på egne ben.

Black Bay 79220R - er en fantastic klokke som jeg vurderer å gå til innkjøp av. Dog MÅ det være vintage skinnrem.

Legger til et bilde, selvom jeg så det var blitt postet tidligere.

Tudor_zpsaf1e6fa9.jpg