Hva er din realistiske grail?

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Egentligen inte realistisk. Men med dagens boligmarknad vet man aldrig :).
 
Noe av det lekreste jeg har sett. Audemars Piguet Millenary. Ikke så helgærne bruktpriser på disse.
talking_watches_with_pras_08.jpg
 
Den ble litt for "skjev" for min smak, @Nicolai. Kul og artig ide, men det blir liksom litt mye "En stil og design som vil passe på dameklokke"? En RO er mer min smak når det gjelder AP.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
@Grendel Jeg er forsåvidt litt enig og vi kan nok trygt si at den krever sin mann å gå med. Men, jeg liker "quirky" dress-ur, og denne gikk rett inn hos meg.

talking_watches_with_pras_21.jpg


For meg gjenstår det å få prøvet den på armen - og det er jo ikke lett å få til her i Norge.
Jeg får prøve å skaffe meg en Omega Dynamic for å teste ut litt av denne ovale formen :)
 
@Grendel Jeg er forsåvidt litt enig og vi kan nok trygt si at den krever sin mann å gå med. Men, jeg liker "quirky" dress-ur, og denne gikk rett inn hos meg.

Vis vedlegg 19103

For meg gjenstår det å få prøvet den på armen - og det er jo ikke lett å få til her i Norge.
Jeg får prøve å skaffe meg en Omega Dynamic for å teste ut litt av denne ovale formen :)

Enig med deg der. Kul, ja! En god ide, ja!
Er det meg? nei.

Av en eller annen årsak så har det blitt runde og symetriske klokker på meg de siste årene. Og gjerne enklere!
Det er en mote eller noe... Derfor ville jeg gått for RO innenfor AP-spekteret.

Noe som denne:
ap.png


Selv om modellen også gjør seg meget godt som chonograph.

8
 
For tiden blir det en Nautilus med blå skive. Tror dog veien går via en Aquanaut eller AP 15400 først, litt for å venne seg til prisklassen, hehe.