Hva er din perfekte duo?

Medlem
1. jan. 2016
Innlegg
79
Sted
Oslo
Hei folkens,

Tenkte det hadde vært morsomt med en liten uhøytydelig tråd om hva deres drømme/favoritt duo er? En duo er gjerne det som utfyller hverandre og skulle man ha flere i samlingen så er det gjerne kun disse to som blir mest brukt!:rolleyes:

Her er min optimale duo for tiden! :D Synes begge utfyller hverandre perfekt.. Ingen store komplikasjoner, men har dato på den ene og chrono på den andre. ;) Akkurat det jeg trenger! Skulle dog ville hatt en GMT funksjon også! o_O

 
Redigert:
Brukes mest? Disse;

13715122_505172026348998_833673392_n.jpg
 
Helt nydelig duo du har der som blir mest brukt i hverdagen @Loevhagen :D Jeg elsker begge klokkene og savner BLNR enda! En klokke jeg vil tilbake til en dag i fremtiden! ;)
 
min perfekte duo er ganske grei, siden jeg bare har to klokker.

en Stoppeklokke som kler litt juling og hjelper til med pasta-kokingen, og en GS jeg er livredd for å skrape opp, og distraherer meg med flytende sekundviser og skinnende detaljer :p

DSCN5043_zpst12ixp9o.jpg
 
Mine 2 absolutte favoritter er min SuperOceanHeritage i 46mm, og min Colt Automatic 44mm





Og hvis jeg kunne tatt med en nr. 3 (som jeg nesten må - for den blir brukt mye i min "våte" jobb), så må det bli min Seiko Baby Tuna



Som en god nr 4 (blei ikke duo av dette gitt hehe) Må jeg velge min Tag Heuer Aquaracer i 43mm. Den brukes dessverre litt lite pga. de førstnevnte - så den vurderes faktisk for salg