Hva er din guilty pleasure?

Vis oss din(e) guilty pleasure-klokke(r)!:cool:

Har du figur som Arnold fra 80-tallet, men ikler deg 26mm datejust i de mørke timer når ingen andre ser? Her kan du få ditt utløp!
Er du konge, men skulle ønske du kunne valse rundt med en Garmin til finstasen som din sønn? Se ikke lenger!

Tenker premissene for hva vi vil se ligger i hva hver enkelt legger i begrepet guilty pleasure, så alle klokker er innafor, men legg gjerne med en liten begrunnelse på hva som gjør en klokke til din guilty pleasure, så blir det litt ekstra gøy :giggle:
(Noe vil sikkert være selvforklarende, og trenger ikke nødvendigvis noen begrunnelse ;))
 
Edit: Gikk i nybegynnerfellen og benyttet meg ikke av søkefeltet:poop: Tråden kan godt slettes.
 
Fisker denne opp fra dypet.

Min guilty pleasure om dagen:
Har selv vært og sett og prøvd denne på Bjerke ved flere anledninger, og jeg syns den er ufattelig kul!
Stikk motsatt av det jeg har fra før, og hva jeg vanligvis sikler på av klokker. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er med den som er forlokkende. Ferrari-samarbeidet er det største ankepunktet. Jeg har jo ingen Ferrari:cautious:
Den bør ses, og ikke minst prøves på hånda.

Capture.PNG

Kilde: Hodinkee
 
Redigert:
Helgull Day-Date forblir mitt planlagte "let it all hang out, do not give a fuck, alt annet er i boks" kjøp - antagelig langt inn i framtiden. Jeg er ganske klokkemett for tiden, men denne her ligger stadig og lurer i bakhodet.

Det er vel kanskje ikke verdens aller mest crazy klokke her inne på TS-galehuset, men det å kjøpe en liten gullmaskin til over 300k er temmelig "out there" i mitt sosioøkonomiske miljø. :mrgreen:

1610443458091.png
 
Redigert: