Godt mulig jeg tar feil, men for meg var det noe som skurret med viserne.
HadronCollider Medlem 11. juni 2008 Innlegg 1.283 10. jan. 2013 #16 Godt mulig jeg tar feil, men for meg var det noe som skurret med viserne.
westmouth Støttemedlem Medlem 19. sep. 2012 Innlegg 1.654 Sted Sørlandet 13. jan. 2013 #17 HadronCollider skrev: Godt mulig jeg tar feil, men for meg var det noe som skurret med viserne. Klikk for å utvide... Blir ikke noen handel men hadde allikevel satt pris på om du kunne utdype dette?
HadronCollider skrev: Godt mulig jeg tar feil, men for meg var det noe som skurret med viserne. Klikk for å utvide... Blir ikke noen handel men hadde allikevel satt pris på om du kunne utdype dette?
HadronCollider Medlem 11. juni 2008 Innlegg 1.283 14. jan. 2013 #18 Det var nok bare jeg som ikke var helt kjent med denne modellens livssyklus. Jeg trodde at viserne på denne skulle være spissere enn de er på den du postet bilde av, men det viser seg at dette var på tidligere utgaver.
Det var nok bare jeg som ikke var helt kjent med denne modellens livssyklus. Jeg trodde at viserne på denne skulle være spissere enn de er på den du postet bilde av, men det viser seg at dette var på tidligere utgaver.