Hva er det mest eksklusive på TS?

Medlem
24. okt. 2010
Innlegg
92
Sted
Vejle/Fagernes
Det er allerede mange ekslusive ur på TS..
Men det er vel noen her inne som har noe hakket høyere opp, som for eksempel Audemars Piguet, Patek Phillipe eller en Military sub...:confused:
Jeg vet ikke om det er kun meg, men jeg kunne tenkte å få se noen bilder. :D
 
Herremannen med denne kofferten i sin bestittelse (og helt sikkert mye mer til) stiller sterkt
(jeg linker den ikke til et brukernavn i.o.m at jeg ikke kan huske å ha sett det før her heller...)


Klokkebilder520.jpg
 
Alltid morsomt å se hva som finnes av klokker og ur blant TS'er og andre.
Noen hevder gjerne at verdisakene oppbevares i bankbokser / safe'er,- jeg tror ikke alle gjør det, men det tar seg muligens godt ut i annonser o.l. :confused:

Uansett; vær litt forsiktig med å blottstille ens dyrkjøpte ur i ulike fora,- det er dessverre ikke bare snille TS'er innpå her som gjør seg sine observasjoner.......... ;)
 
Alltid morsomt å se hva som finnes av klokker og ur blant TS'er og andre.
Noen hevder gjerne at verdisakene oppbevares i bankbokser / safe'er,- jeg tror ikke alle gjør det, men det tar seg muligens godt ut i annonser o.l. :confused:

Uansett; vær litt forsiktig med å blottstille ens dyrkjøpte ur i ulike fora,- det er dessverre ikke bare snille TS'er innpå her som gjør seg sine observasjoner.......... ;)

Nå er vi rimelig anonyme da - håper jeg?!
Ellers oppfatter jeg din oppfording som at jeg bør slette bilder per omgående
 
Nå er vi rimelig anonyme da - håper jeg?!
Ellers oppfatter jeg din oppfording som at jeg bør slette bilder per omgående

Det er vel noe du må velge selv.... :roll:

Nå har ikke jeg "bladd" gjennom de ulike innleggene i de forskjellige trådene, men er en tålmodig nok, tror jeg at en kan finne fram til flere av TS'erne....

Pass på godsakene dine! :D
 
Nja, man er jo moderat anonym, opp til en selv egentlig å styre det mtp å legge ut epostadresser, telefonnummer, hvor man trener, hvor man jobbr osv på diverse steder rundt om på forumet.

Tror ikke det hadde vært spesielt vanskelig å finne meg f.eks, men jeg har ikke akkurat noen ursamling som er verdt å ta seg bryet med å stjele heller pluss at de hadde måttet deale med bikkja som jeg har skjønt at de fleste tyver helst ikke vil :p.

Ultimat sett har jo de fleste hjem ting som er verdt å stjele, men jeg ville jo ha vært forsiktig med å legge ut bilder av en samling som kan omsettes for noen hundre tusen (+++) i kombinasjon med "alle disse har jeg alltid hjemme i en skoeske under sengen" og "jeg bor forøvrig i sørkedalsveien 3, 3 etasje, leiligheten til venstre etter at du tar heisen opp" ;).

Litt sunn fornuft skader ikke, ei heller litt sunn paranoia.

Ta bilder, legg ut og del entuasiasmen og hobbyen vi har, men vær tilbakeholden mtp personlig informasjon.

Nettvett ala Christian ;).
 
Finner du meg så ligger kokkene mine i safen på hjemmekontoret.
Safen veier 200 kg - ta med bærestropper

:)
 
Ikke den mest ekslusive på TS,men....

.....den er et av merkene du nevner.

IMG_3732.jpg


Når den ikke er på armen til sin eier lever den en mørk tilværelse i bankboks. Nei, ikke
på Bryn;)
 
Jeg nominerer ikke mindre enn 2 stk. av mine unike samleobjekt. Av sikkerhetsmessige årsaker kan jeg ikke oppgi kjønn, alder, hårfarge eller morsmål.

Rollx.jpg


IMG_3771.jpg