Hva er akseptabel ventetid?

@gyrostabil:
urverket selger ur på det norske markedet (side på norsk og .no adresse) og er dermed under de norske merverdireglene. Alle priser på urverket.no er inkl. mva.

Man kan vel bli etterspurt kvittering etc i tollen, men det er kun om du ikke har gjort hjemmeleksen din ved å deklarere det du har med deg ved utreise.

Urverket skal vistnok selge ut med garantikort stemplet fra forhandlere. Det skal ikke by på problemer ved service. Om du har andre erfaringer fra urverket er det litt rart.

Dette medfører riktighet. Solgte nettopp ett ur som var kjøpt igjennom urverket, det hadde 100% utfylte papirer fra en butikk i hellas. Så lenge merket tilbyr ww garanti så ser jeg ikke at det skulle oppstå noen problemer med garantisaker eller service for den del.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Rart det tar så lang tid med en ny Omega. De jeg handlet av fikk modellen jeg bestillte fra fabrikk etter bare noen dager. Mulig dette varierer.

Vente så lenge er no kjedelige greier. Føler med deg der. Får håpe du får den snart!

Takk! :rolleyes: De AD butikkene jeg har vært i kontakt med sa også at det ville være en stund ventetid. Det er typisk meg når jeg virkelig ønsker meg noe så tar det ekstra tid! Det der med å smøre seg med tålmodighet har aldri vært min sterke side. Første gang bestefaren min skulle passe meg, og jeg ventet på mamma, sa han at jeg måtte smøre meg med tålmodighet. Når mor omsider kom hadde jeg klint inn hele trynet med lypsyl! :p

Føler med deg!

Ventetiden blir uansett fryyyyktelig lang. Selv har jeg nå ventet siden starten av desember på en JLC bestilt fra AD.... Lykke til - håper det ordner seg raskest mulig for deg :)