Hva betyr egentlig klokkemerkene i dag.

@walteren Fortell! Eller hint litt mer i hvert fall...

Tjo,fikk idag en tegning av hvordan det vil se ut.
Det er vel det eneste medlemmet av AHCI som lager klokker som er innenfor rekkevidde for de fleste.
Det er jo selvfølgelig for at det er visse "snarveier",som å bruke,og gjøre om eksisterende verk,og fordi han har ett standard oppsett med kasser.
Jeg vet at han har lagd kasser,og kan sikkert lage eget urverk også?,men da prater vi helt andre priser.
Mere vil jeg ikke si enda,fordi jeg vil holde litt på spenninga.
For de fire av oss her som syns det er spennende med noe anderledes:mrgreen:.
(Var jeg stygg nå? haha)

Redigert av en moderator:
Tjo,fikk idag en tegning av hvordan det vil se ut.
Det er vel det eneste medlemmet av AHCI som lager klokker som er innenfor rekkevidde for de fleste.
Det er jo selvfølgelig for at det er visse "snarveier",som å bruke,og gjøre om eksisterende verk,og fordi han har ett standard oppsett med kasser.
Jeg vet at han har lagd kasser,og kan sikkert lage eget urverk også?,men da prater vi helt andre priser.
Mere vil jeg ikke si enda,fordi jeg vil holde litt på spenninga.
For de fire av oss her som syns det er spennende med noe anderledes:mrgreen:.
(Var jeg stygg nå? haha)

Ah.

Da tror jeg at jeg vet hva det er snakk om. :) Blir spennende å høre erfaringene og se resultatet.

Regna med du ville ta den.
Fikk akkurat ett bilde,hvor han lar lagt urskiven jeg vil ha over kassa jeg vil ha.
Bare en liten forandring av farge nå,så blir det fint,og som jeg vil ha det.

Det blir en merkelig kombinasjon av to ting jeg aldri har sett før.
Sikkert fordi det ikke er logisk for noen andre enn meg:D.
Men det er jo moroa med denne type klokker,man får det man selv vil,ikke hva ett firma håper/tror/mener du vil ha.

Nei jeg skrevet: "Sånn klokker er ikke som en 42 mm dykker :
De ser litt mindre ut ."
Mindre, ikke større enn en dykkerur.
Dette er jeg også uenig i. Et dressur med smal bezel på 42mm ser større ut enn en et dykkerur på 42mm, synes jeg. Det har noe å gjøre med at skiveflaten blir så stor, tror jeg.