Hva bør jeg kjøpe

Kjøp deg en Rolex 1680 RedSub, kan brukes 24/7 til alt, tåler det og vil holde seg i verdi. Denne må du jo jobbe for å finne i orginalstand, mye bedre enn å gå innom en tilfeldig AD og kjøpe noe nymotens ræl - hvemsomhelst med 100K og lav impulskontroll greier dette.
Tom

Kjøp deg en Rolex 1680 RedSub, kan brukes 24/7 til alt, tåler det og vil holde seg i verdi. Denne må du jo jobbe for å finne i orginalstand, mye bedre enn å gå innom en tilfeldig AD og kjøpe noe nymotens ræl - hvemsomhelst med 100K og lav impulskontroll greier dette.
Tom

Hahaha. Årsbeste.:p
Hvilken som helst idiot med mer penger enn vett klarer å kjøpe seg en ny Rolex.:D

Men med en ekte vintage Rolex på labben kan du i tillegg skryte uhemmet til alle de andre juniormeglerne om hvor vanskelig den er å få tak i.;)

• Liker
Reaksjoner: teknor
Tenkte at jeg kunne avsløre hva jeg falt ned på til slutt.......
Jeg skal ha den nye Rolex Daytona 116500LN. Har innsett at det kan ta noen år før jeg får mulighet til å kjøpe den. Skal derfor i morgen kjøpe meg en Omega Seamaster Aqua Terra (stållenke og blå bakgrunn), som jeg kan ha i mellomtiden. Regner med jeg blir fornøyd med begge valgene.

Tusen takk for gode tips!