Hurra for meg.... med unboxing

Medlem
9. mars 2011
Sted
Oslo
I dag har jeg bursdag, og gaven fra kone og barn kom i denne posen...

2011-08-06150443.jpg

Inni finner jeg en hvit boks...

2011-08-06150457.jpg

Og deretter en rød boks...

2011-08-06150507.jpg

Ser ut til at jeg har vært snill i år... En 3570.50.00 "måneklokken"...

2011-08-06150519.jpg

Kona har tatt de ikke altfor subtile hintene om hva jeg ønsket meg! Hun er en "keeper"....

Til slutt et WS!

2011-08-06145905.jpg

Se det ja, kan jo virke som du vært snill i år ja! Grattis med dagen og nye klokke!

Gratulerer med klokke, kone og bursdag (i den prioriterte rekkefølgen) ;)

Det er nok flere medlemmer her inne som kunne tenkt seg at du flippet kona di på K/S-forumet :p

Gratulerer med et ikon av en klokke! Ikke verst familie du har! Men nå har kona lagt lista, hvordan skal du toppe dette når hun fyller år da?;)

Gratulerer med klokke, snill kone og bursdag!

Har 3573.50 selv, en skikkelig klassiker det der! :)

Dæven døtte meg for ei fin klokke!

Gratulerer med dagen!

Om du legger ut kjerringa på K/S så håper jeg det blir FSOT. Det ville forenklet det veldig med et bytte - både for lommeboka og husfredens skyld.

(Secondman, dette holder du tett om hjemme - det skal i så fall komme som en overraskelse :D )

...

(Secondman, dette holder du tett om hjemme - det skal i så fall komme som en overraskelse :D )

Jeg aner uendelige muligheter for Secondman til å få... ja... en ny klokke, kanskje? En Rolex, f.eks.? Eller en Panerai? Eller en Breitling? ;)

Gratulerer med et ikon av en klokke! Ikke verst familie du har! Men nå har kona lagt lista, hvordan skal du toppe dette når hun fyller år da?;)

Hun fikk en datejust midsize til bursdagen sin i mai, så jeg oppfatter henne å være fornøyd på klokkefronten for øyeblikket...

Til dere som foreslår at jeg kunne lagt henne ut på kjøp/salg! I utgangspunktet er hun en "keeper", men hvis noen har noen spennende bytteforslag...... ;) ;) ;)