Huff

Medlem
1. mai 2011
Innlegg
231
Skulle som andre ha en pre-unboxing før jeg unboxet her på forumet. Fikk min Seiko Black Monster i dag. Desverre var det en slik som gikk 10sek for fort i minuttet. Det som er verre nå etter to timer på armen, er at den ikke tikker med mindre den ligger med urskiven ned. Noen erfaringer her med dette? :(
 
Skulle som andre ha en pre-unboxing før jeg unboxet her på forumet. Fikk min Seiko Black Monster i dag. Desverre var det en slik som gikk 10sek for fort i minuttet. Det som er verre nå etter to timer på armen, er at den ikke tikker med mindre den ligger med urskiven ned. Noen erfaringer her med dette? :(

:( Synd!

Hvor kjøpt? Slik skal den selvsagt ikke være!
 
Hos Creationwatches er den kjøpt. Fryktelig kjedelig i og med at det er mitt første automatiske ur;)
Vet det er vanlig at fjæren kan henge seg opp, og at den derfor går for fort. Men jeg har ikke funnet noe om klokker som kun fungerer opp-ned.
 
At urverket kun virker med skiva opp ned høres ut som en garantisak. Creationwatches tar nok uret i retur. Angående nøyaktigheten så er det desverre litt lotto om 7S26 går presist. Er også veldig vanskelig å justere det.
 
Hvis klokken går 10 sekunder for fort i minuttet er den magnetisert. Prøv å avmagnetisere den før du sender den tilbake.
 
Har gitt den to lette, dumpe dunk mot håndflaten. (noen anbefaler, andre fraråder) Nå fungerer den flott:)

Var nok den berømte fjæren som hadde hengt seg opp.

En nå en lykkelig eier av en klokke som tar oppmerksomheten min vekk fra bilkjøringen hver gang jeg kjører inn i en tunnel :D:roll:
 
Bra det ordnet seg. Det enkle er ofte det beste så de sier ;)

Husk sveisebrillene til tunnelkjøring!