Hublot Big Bang Black Magic 44mm

Medlem
9. okt. 2017
Innlegg
24
Sted
Asker
Hei, har tenkt til å kjøpe min første high-end klokke. Liker veldig godt stilen til hublot/ap, men ap er litt over mitt budsjett. Er en på finn til 95k fra Urmaker Bjerke, men tror det er litt overpriset.

Noen som har noen meninger om jeg burde kjøpe den? Evt til hvilken pris?
 

Vedlegg

  • hublot_fusion_301.ci.jpg
    hublot_fusion_301.ci.jpg
    93,8 KB · Visninger: 0
Og faller en brukt hublot mye i verdi?
Kjenner ikke VELDIG mye til Hublot, men du svarer egentlig på det selv, da du mener 95K er litt stivt for en forholdsvis ny klokke med 146K som nypris ;)

Men som med alle andre merker, så kan annenhåndsverdien variere fra modell til modell.

EDIT: Jeg kjenner ikke selger (men ser andre gjør det i GG-tråden) eller klokke, men en rå AP er ikke så langt over budsjett.

http://www.tidssonen.no/forum/threads/audemars-piguet-royal-oak-offshore-diver-42mm-15703.46879/
 
Redigert:
Kan kjøpe hubloten til 96k inkludert frakt og avgifter fra chrono24, tror bruktprisen burde være rundt 75k. Prisen er nok litt høyere pga at den er kjøpt på urmaker bjerke med noen fordeler osv.
Veldig glad i ap, men vil helst ikke bruke så mye på en klokke, vil helst holde meg under 80k
Så en hublot hadde vært fint, men føler at selv en brukt en går en del ned i verdi