Hongkongtime! Nav-B

Medlem
22. april 2008
Innlegg
371
Godt innpakket fra HongKong
Lrdag017.jpg


Lrdag018.jpg


Lrdag019.jpg

Noe dukker opp?
Lrdag020.jpg


Lrdag021.jpg


Lrdag022.jpg

Litt overgang fra 40 submariner til 47mm, men det går bra. Ikke for stort i mine øyne.
Lrdag023.jpg


Førsteinntrykket er overraskende bra. Kvalitetsfølelsen ligger en god bit over Stowaen for å ta et eksempel.
Unitas (kopien)verket ser bra ut, og tikker hørbart men ikke overdrevent høyt som jeg har registert enkelte reagere på. Du må ned på uret for å høre noe. Kronen er fast og fin i utrekket, og opptrekket er helt greit. Det eneste som trekker ned er den kjipe reima som fulgte med. Både for liten og for plastikk for min smak. Har byttet til en bundvariant nå, og kjører vel på en nato eller to senere. Og for en unnskyldning til å kjøpe remmer i 24mm da he he....

Dialen er fin og skarp i kantene og ser bra ut. Lumen mer en godkjent, men vet ikke hvor lenge den holder seg. Ladet den et sekund med iphone lyset og det var helt ok.

Alt i alt, so far so god. Meget positivt overrasket.
 
Klokka går pluss 3 sekunder per dag så langt.
Lumen er ikke så veldig mye å skryte av viser det seg. Urverket er veldig pent forøvrig, utrolig at de kan produsere noe sånt så rimelig.
Har bestilt en brun slitt skinnreim for å matche flieger-stilen litt bedre.
 
wow gratulerer :)

Hva for ett verk finnes i denne? Ser dønn identisk ut som verket i Panerai Pam183 og flere andre panerai modeller. Dette er et modifisert ETA verk. Er det samme du har?

Lekker klokke! Ser ut som den har litt inspirasjon fra IWC big pilot også- en av mine favoritter :D

-sitter som ett skudd på armen din, langt fra for stor;)
 
wow gratulerer :)

Hva for ett verk finnes i denne? Ser dønn identisk ut som verket i Panerai Pam183 og flere andre panerai modeller. Dette er et modifisert ETA verk. Er det samme du har?

Lekker klokke! Ser ut som den har litt inspirasjon fra IWC big pilot også- en av mine favoritter :D

-sitter som ett skudd på armen din, langt fra for stor;)

Det reklameres med unitas 6497, verket er faktisk meget pent. Liaoning Watch Factory/Shanghai Watch Factory er det vel som har produsert dette. Jeg er spent på holdbarheten. Den er svanehals og full pakke, time will tell.
Jeg har faktisk blitt veldig positivt overrasket over at jeg skulle finne noen glede i et billigur. Jeg kjøpte uret kun for å teste størrelsen 47mm egentlig, men nå liker jeg den så godt at det får bli en stund.

Skal prøve å ta et bedre bilde av baksiden, den er skikkelig fin faktisk.

Klokken kostet den nette sum av 910 kroner inkl frakt og tollvennlig merking.



Vurderer nå om jeg skal teste 60mm bare for morro skyld, kan arnold så kan jeg.... ;)