Hodetelefoner for reise

Definitivt Bose QC3! Grei størrelse for reise (får plass til de en i normal pc veske), god å ha på, etc. Om du har anledning så kjøp utenfor Norge. I Norge koster de 3500. UK £300. USA $350 (hvert fall når jeg kjøpte).

Helt vanvittig sum for et hodesett, men verdt hver krone spør du meg!

Takk for tilbameldinger, skaffet meg bose qc3 (ebay.. De var tomme i NYC) og testet på flyturen til ferien. Synes de fungerte bra med god lyd, mye bass, og veldig bra støydemping. Det eneste jeg har å utsette er at av en eller annen grunn så greide de ikke filtrere helt ut flymotorstøyen, det ble liggende en litt irriterende bakgrunnsstøy som ikke forsvant,,, mulig det bare føltes sånn. Jeg var også litt uheldig med dårlig lyd på en film jeg så på som gjorde helhetsinntrykket litt dårlig.

Jeg har nå testet litt mer og blir mer og mer fornøyd, veldig god lyd og veldig bra til både film og musikk. Skal teste litt mer på flyet tilbake:) og fantastisk finish og komfort

Ikke trådløse men Oneill har et samarbeid med Phillips om å lage hodetelefoner som skal tåle alt. De heter Stretch.
De er helt sykt digge å ha på, også over lengre tid... (ørene blir ofte ømme synes jeg) men her får ørene mer plass inni og blir ikke så presset. (jeg har ikke elefantører altså!)

God støyreduksjon, ledning kledd i stoff som hindrer vikling, tåler nesten alt.

Se video. http://www.youtube.com/watch?v=r9Qg45nox0c&feature=related

Jeg har svarte.