Hodetelefoner for flybruk

Er det noen andre som opplever en svak "skurrelyd" ved bruk av QC20? Jeg har tidligere vært vant til QC3 hvor alt blir bare helt totalt stille i det man aktiverer noise cancelingen, men i mine QC20 hører jeg en svak skurrelyd på lik linje med en god gammeldagens tv med analog antenne.

Er det andre QC20 som opplever dette, eller har jeg fått et par som er defekt? Når jeg feks spiller musikk så er lyden helt fint (men med skurring i bakgrunnen)

Ultimate ears øre plugger vil jeg anbefale.. Kjøper du en dyrere modell fra dem med skum plugger så slår det Bose o.l ned i støvlene!:)

Ikke enig, er to forskjellige bruksområder.

Lavfrekvent støy, langvarig bruk og blandt folk så foretrekker jeg Bose framfor passiv støydemping med skumplugger.
Er også to helt forskjellige typer stillhet hvor skumplugger gir en mer trykkende stillhet hvor din egen pust etc blir forsterket av at du fyller ørene med skum.

Er man ute etter best mulig kvalitet i musikken er et par gode in ears med skum eller custom flange helt klart å foretrekke.

Jeg endte hvertfall på QC15. Førsteinntrykket er at støydempingen er helt utrolig bra, lydkvaliteten er OK. Blir nok digge å ha på fly- og togturer, men blir ikke noe jeg bruker hver dag.