Hjelp

Medlem
5. okt. 2025
Sted
Skien
Hei.Er det noen som kan fortelle meg hva slags klokker dette er og eventuelt om de har noen verdi?Setter pris på svarMvh Maya:)
20251012_233541.jpg
20251012_233558.jpg
20251005_123704.jpg

Din Tag Heuer Aquarace er jo en fin klokke, men er 'godt brukt', uten rem og batteriversjonen. Dette reduserer prisen. Hvis du får den kontrollert, batteribytte og trykktest så kanskje du kan få en lapp for den. Resten har nok allerede oversteget sin verdi i og med at det er brukt kullkraft og kilobyte på å legge ut bilde.
Dessverre.

Mitt beste råd er at du bytter batteri og trykktester Tag Heueren og bruker den selv.

8

Synes Tag Heuer ser litt funky ut. Står «automatic» på baklokket og ref. CAF2010. Når jeg googler referansen har de fleste både dag og dato, og de få som kun har dato har fortsatt sub dials som «overlapper» markør kl 12 og 6.

1760346997679.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Stemmer.
Jeg overså at det Tah Heueren faktisk er automatic. Da har den mekanisk urverk og faktisk her en (liten) verdi. Tah Heuer er undervurdert, etter min mening, men her har du en flott klokke @Maya75. Den kan selvfølgelig legges for salg, men jeg står på mitt om at det beste ville være å gi den service (kr 3-4,000) og bruke den selv. Det er denne absolutt verd.

8