Hjelp til kjøp av ny klokke

OEJ

Støttemedlem
Medlem
2. aug. 2009
Innlegg
91
Har i den senere tid fått det for meg at jeg trenger en GMT klokke. Aner ikke hvorfor da jeg ikke reiser spesielt mye, men har nå engang fått følelsen av en slik klokke bør handles inn snart:D Samtidig har det seg slik at nesten alle klokkene mine har mørk skive.. Tilfeldig? Aner ikke. Det koker da ned til at jeg er på utkikk etter en GMT med hvit skive.

Explorer 2 var det første som slo meg, men lurer samtidig på om noen her på forumet kan komme med andre forslag.

Hjelp mottas med stor takk:D
 
Explorer II hadde uansett vært mitt førstevalg sammen med GMT Master II (16710). Er det hvit skive som gjelder er mitt tips i alle fall soleklart :)
 
Er nok enig med flere her, holder en knapp på Explorer II i hvit. Var i kontakt med Bjerke i går, fikk beskjed om ca 6-8 ukers levering... Skal en tur til København neste helg, kan hende jeg har flaks og finner den der:D
 
Skal en tur til København neste helg, kan hende jeg har flaks og finner den der:D

Da hadde det kanskje passet med en liten reiseskildring med bilder...? ;)
Sitter og grubler over kalenderen og lurer på om det ikke blir en tur til Køben før jul.
Da gjelder det å legge opp lysløypa for eventuelle klokkekjøp.:D