Kjøp en 36mm DatejustPerfekt damestørrelse IMO.
Vurderer 26 mm med diamatskive
Kjøp en 36mm DatejustPerfekt damestørrelse IMO.
36mm Datejust er nok et av de bedre alternativene, en modell som finnes på utallige kvinnehender.
Må innrømme at jeg er svak for damer med Rolex Explorer 36mm, den klokken er grisefin![]()
Min mening er at 26 mm er alt for lite, jeg ville definitivt gått for en med litt mer størrelse. 26 mm er jo så lite at det nesten blir vanskelig å se hva som står på skiven.Vurderer 26 mm med diamatskive![]()
Vurderer 26 mm med diamatskive![]()
Min mening er at 26 mm er alt for lite, jeg ville definitivt gått for en med litt mer størrelse. 26 mm er jo så lite at det nesten blir vanskelig å se hva som står på skiven.
Har du vurdert noe i 40mm?![]()
![]()
Har du vært hos Bjerke og prøvd noen Rolexmodeller? Jeg ville holdt alle muligheter åpen. Jeg er fremdeles for at du kjører på med en Daytona. Lite som er så flott som en daytona på et kvinnehåndledd40 mm blir for maskulint for megTror en midsize hadde passet meg bedre.
Har du vært hos Bjerke og prøvd noen Rolexmodeller? Jeg ville holdt alle muligheter åpen. Jeg er fremdeles for at du kjører på med en Daytona. Lite som er så flott som en daytona på et kvinnehåndledd![]()
Kona har en 31mm Datejust jeg kjøpte brukt her på sonen...
Hun er veldig fornøyd!
Veldig fin![]()
Hei
Vurderer å kjøpe en submariner 116610ln pent brukt.
Ligger noen ute på finn.no, men lurte på om det er noen her som har noen gode tips som det ikke er skrevet om her på forumet? Er det noe ved denne klokken man må passe spesielt på å sjekke før et evt kjøp?
På forhånd takk!