Kort sagt: ja.
Men vi er alle forskjellige. Kjøp det som passer DEG best. Lykke til.
Takk for velsignelsen
Kort sagt: ja.
Men vi er alle forskjellige. Kjøp det som passer DEG best. Lykke til.
Willy Wonka skrev:Han anbefalte helt klart quartzen og mente man slapp service...
Men var det noen som hadde noen forslag til noen gode Omega-forhandlere. Jeg ble anbefalt Jørgensen og Lervik på Rolex, og begge de to var jo supre. Er det noen som har noen å anbefale for Omega?
God erfaring med Protid Christensen på Palleet, Karl Johans gate samt urmaker Larsen på Sandvika Storsenter.
Hvilken pris fikk du på omega quartzen?? artig å vite...
Liker bare tanken om å ha en klokke som er nøyaktig og samtidig slippe dyre servicer. Jeg er (foreløpig) ikke frelst av mekanisk urverk.
Klokken er nøyaktig nok for de fleste av oss. Om du må justere et minutt eller to hver 14. dag så viser det bare at klokken har et hjerte, et eget liv.
Om 6-7-8 år er du så glad i den at du gladelig spanderer et lite spa-opphold på henne. Hun kommer tilbake glad og fornøyd og du vet at du har en trofast dame i mange nye år fremover.
Her er to scenarioer:
1. Du kjøper quartsen, og holder deg vekke fra forumet. Du er glad og fornøyd.
2. Du kjøper quartsen, men fortsetter på forumet. Etter 2 mnd angrer du blodig og selger klokken med tap.
15K er lite for en klokke du liker, men mye for en du er misfornøyd med. Mitt råd er å ha litt is i magen og sett deg mer inn i klokkeverden før du kjøper.
Et tredje scenario kan selvsagt være at du etter to mnd bare kjøper flere klokker og er lykkelig med alle sammen!![]()