Hjelp til å finne en Eterna KonTiki Chronograph

hman

Støttemedlem
Medlem
28. nov. 2010
Innlegg
254
Sted
Østfold
Hei

Jeg har i det siste fått veldig lyst på en Eterna KonTiki Chronograph som er pent brukt. Har lett etter et slikt lenge, men har ikke hatt noe hell. Syntes heller ikke WTB trådene fungerer spesielt bra heller (syntes plasseringen er helt feil, men det er en annen sak).

For en god stund hadde TCCW en til salgs her inne, men den forsvant for meg.

Har dere tips til andre salgsforum ? Vet om noen som har en slik, eller om noen har en slik liggende ?

Kan noen hjelpe meg ?

mvh

Henrik
 
Hva med at jeg fjerner e-post-adressen din og flytter denne tråden ut i det offentlige forumet?

Tror dette er en tråd som kan få mer respons der enn hos de relativt få brukerne her inne.
 
Ok høres bra ut

Takk for hjelpen

Henrik

Hva med at jeg fjerner e-post-adressen din og flytter denne tråden ut i det offentlige forumet?

Tror dette er en tråd som kan få mer respons der enn hos de relativt få brukerne her inne.
 
Standardsvar på slikt har ofte vært The Rolex Forum, Watchuseek Forum, timetowatch.dk, blocket.se

Snakker vi en noenlunde ny sak eller vintage?
Jeg bød litt på en Eterna KonTiki vintage på eBay som gikk over hva jeg tenkt meg (søk der og inkludér Completed Listings så ser du hvor ofte og til hvilken pris de går)

Happy Hunting!