Hjelp meg til å overtale samboeren!

Du sier det som det skulle være et nederlag, jeg sier kjøp den og hold kjeft :p Du gikk på et tilsynelantende mission impossible, og endte opp med en svingende hjemmeseier. Da føler jeg diesel er en overkommelig kamel å svelge :)

Absolutt, jeg klager ikke. Bedre med en diesel Gwagon enn en 2013 model Kia Sportage med null utstyr og et enormt verditap de neste årene.

Jeg bare takler ikke lyden av diesel, men det er en liten pris å betale i mine øyne :)
Leser på div forum at 400 CDI motoren kan ha mye feil .. :(

Ser så mange G'er på veien, men så få til salgs som passer våres kriterier.. :(

Teite avgifter i dette landet :(

Absolutt, jeg klager ikke. Bedre med en diesel Gwagon enn en 2013 model Kia Sportage med null utstyr og et enormt verditap de neste årene.

Jeg bare takler ikke lyden av diesel, men det er en liten pris å betale i mine øyne :)
Leser på div forum at 400 CDI motoren kan ha mye feil .. :(
3l v6 dieselen, 320, 350 har en veldig behagelig lyd hvis du ikke liker diesel knatringen det ofte er i dieselmotorer.

Du skal IKKE ha 400CDI! Det er en fin motor når den virker, men om noe skjer, og det er dessverre sannsynlig, blåser du lett klokkekontoen. Velg hvilken som helst annen motor fremfor den.

• Liker
Reaksjoner: mutriakis
Nei, det blir nok ikke en G400.

Har sett en svensk E420 på YouTube med et custom eksosanlegg som ga bilen en vanvittig flott lyd! Blir nok noe sånt på min bil og regner jeg med, når pengene strekker til og bilen faktisk er innkjøpt.

Tenker på G350 eller en G320 som varebil.

Vi er bare to personer uansett, så får vi heller bare sette inn baksetene når den tid kommer :)

Penger spart er penger tjent til neste klokkekjøp!

Heldigvis så ser hun på det når jeg ikke er hjemme. Jobber hver lørdag-søndag og det er da hun pleier å se Bloggerne og The Kardashians og sånne jenteserier, heldigvis :D @Ckbuff

• Liker
Reaksjoner: Ckbuff