Hjelp med valg av klokke

Lykke til, jo mere du søker, jo flere alternativer dukker opp. I din prisklasse hadde jeg valgt Tudor, gjerne brukt , har noen selv og de er absolutt "Value for money" - keepere.
Tom

• Liker
Reaksjoner: Vklokker
Bruk tiden til hjelp @Vklokker. Jakten er halve moroa!

Det er mye som spiller inn. Sjekk opp bare slik som diameter. Det er mange flotte klokker som enten er for store eller for små. Lekkert design kan være laget i et dårlig metall etc.

Lykke til!

8

• Liker
Reaksjoner: aksgro
Hei!
Takker for mange gode svar! Det som overasket meg i kveld, er at jeg nå har rettet nesa mi mot en HELT annen klokke, nemlig Seiko Transocean! Denne klokka virker utrolig fin, men jeg sliter med å finne denne et sted å kjøpe! Noen som kan være behjelpelig?
transocean-2_zpsrfuvpqhx.png

Absolutt en spennende klokke det der. Blir morsomt å se bilder av den hvis du ender opp med en slik:)

Eneste minus er når tiden for service nærmer seg.
Kan være litt mer kinkig å få servet dette urverket på merkeverksted overalt.
Ellers bør det være mulig å finne kyndige urmakere (kanskje her på TS også) som kan ta service på dette.:)

Hei.
Ja denne klokken blir definitivt kjøpt, og ser ut som urmaker Christensen er behjelpelig på dette området, da dem er også selger Seiko her i Norge/Oslo.

@Vklokker begge stedene er trygge å handle fra. Husk at norsk mva (og gebyr) kommer i tillegg ved kjøp fra utlandet. Ofte vil norske priser være konkurranse dyktige når dette blir lagt på også får du norsk kjøpsrettigheter å støtte deg på hvis noe skjer.