- Medlem
- 8. april 2012
Hmm.. Og velle og krone (knotten du stiller tiden med) snurrer problemfritt? Isåfall er skiven skakk. Etter en litt mer nøyaktig titt på bildene dine så ser dato vinduet litt skjevt ut ja, selv om det er et par gin tonic siden forrige svar. Uansett, da ville jeg klaget til CW som du skriver lenger opp i tråden. Igjen, lykke til, og god helg.![]()
Har fått svar av CW nå. De sier jeg må gå innom en urmaker og få han til å fikse klokken. Faktisk litt skuffet over CW. De burde i mine øyne bare lagt seg flate og sendt ut en ny klokke.
Edit:
Et lite tips til andre er å holde seg unna CW. Deres andre alternativ er å sende klokken tilbake, og de vil da sende en ny klokke når de har mottatt klokken. I praksis vil det si over 2 ukers ventetid med normal post. I tillegg vil de kun refundere 15 USD for kostnaden jeg har med å sende klokken, og dette er betydelig mindre enn hva det faktisk koster i Norge. Hvis handelen din med CW går prikkfritt, så er de sikkert ypperlige, men med en gang det er problemer blir det mye unødvendig fuss!
Redigert: