Hirsch Lance gummireim

Medlem
10. feb. 2012
Innlegg
320
Etter at den første gummireima jeg kjøpte begynte å gå i stykker ønsket jeg å finne en i god kvalitet som tålte mye vann og hadde foldespenne. Fant linken til WatchStyle® - High-End Replacement Watch Straps i en annen tråd her inne og bestilte derfor en Hirsch Lance. To korte dager senere var mannen fra DHL på døra. Reima har sittet på klokka noen dager nå og har virkelig falt i smak hos meg.

IMG_1248.jpg


IMG_1255.jpg


IMG_1258.JPG


IMG_1259.JPG


Her synes Leonardo systemet som jeg nevnte i en annen tråd. Det er to hull til springbaren og den kan roteres for å få perfekt passform langs kassa.
IMG_1260.JPG


IMG_1268.jpg
 
Takker for responsen. Reima koster omtrent like mye som klokka, men regner med at denne kommer til å bli brukt på flere klokker bare de kommer i hus :)
 
Jeg synes den ser veldig bra ut, og får Seikoen til å se ut som om den koster 10-gangeren. Jeg synes bare det er synd med "sporene" i den, jeg kunne tenkt meg en som var hakket mer diskret.
 
Jeg synes den ser veldig bra ut, og får Seikoen til å se ut som om den koster 10-gangeren. Jeg synes bare det er synd med "sporene" i den, jeg kunne tenkt meg en som var hakket mer diskret.
Ja, det kan jeg forsåvidt være enig med deg i, den kunne sett litt mindre røff ut.