higuchi-inc.com

sos

Medlem
7. feb. 2013
Innlegg
215
Jeg er på jakt etter en Seiko sbdc003 og ble tipset om denne siden; higuchi-inc.com, av @adamskater. Takk skal du ha!

Er det noen her inne, inkludert deg adam, som har handlet derfra?

Alle Seikoene jeg har / har hatt, har jeg handlet fra creatioinwatches, men der er de nesten 2000,- dyrere på nevnte klokke enn hos higichi.

Noen som kan anslå leveringstid? Skal på ferie om ikke lenge:)
 
Redigert av en moderator:
Min erfaring er at han er ryddig og grei selv om hjemmesiden ser noe "amatørmessig" ut. Nøler ikke med å anbefalle det eller bestille på nytt.
Han tar betaling på Paypal og har sendt på dagen så det kom for meg efter 4-5 dager (med reservasjon for hva gutta i Posten/Tollvesenet her til lands finner på med forsinkelser)
 
Higuchi er helt topp, ryddig og rask. Han sendte med fedex, så vidt jeg husker. Anbefaler også Chino watch for Seiko-fra-Japan-shopping.
 
Kan slenge ut Please Log In, også em anerkjent selger. Tror du da har de 3 mest brukte på jdm

(Ser at seiyajapan er stengt for tiden, ukjent av hvilken årsak).
 
Takker for tilbakemeldingene gutter! Var nanosekunder fra å bestille fra higuchi på tirsdag, men greide å besinne meg. Hvis jeg ikke finner noen spennende klokker i den nært forestående ferien i Portugal, blir det bestilling av blå sbdc når jeg kommer hjem.