High End sykler

Litt internt, CRV er en av mine beste kompiser og tidligere importør av Seven. Årsaken til at jeg for tiden har tre Seven stående i garasjen...

• Liker
Reaksjoner: Chalshus
00008925.jpg

Rimelig happy med siste innkjøp her, dog uten carbonhjul. Di2 var en positiv overraskelse.

• Liker
Reaksjoner: Flippin
00008925.jpg

Rimelig happy med siste innkjøp her, dog uten carbonhjul. Di2 var en positiv overraskelse.

Flott sykkel :) Er bakbremsa montert under ved kranken? Har hatt Di2 i tre år snart, kommer aldri til å kjøre noe annet. Gikk du for Ultegra eller DuraAce? Nå har jo SRAM kommet med trådløs elektrisk giring, så blir spennende å se om Shimano henger seg på det :)

Flott sykkel :) Er bakbremsa montert under ved kranken? Har hatt Di2 i tre år snart, kommer aldri til å kjøre noe annet. Gikk du for Ultegra eller DuraAce? Nå har jo SRAM kommet med trådløs elektrisk giring, så blir spennende å se om Shimano henger seg på det :)

Takk for det :) Det stemmer. Ute av syne, men lett tilgjengelig for vedlikehold. Jeg gikk for Ultegra. DuraAce får bli neste oppgradering om noen år. Shimano kommer nok garantert med en løsning. De har jo senderen klar allerede (EWW001 - D-fly)

Har en Seven jeg og, kjøpt av CRV. En hvit Sola stål, kjøpt for ti år siden. Har gitt meg mange fine opplevelser. Men nå ligger den i deler nede i boden.

Grisefet! Din? Visste ikke disse kom med Campa, stilig!

Takk! Det er min, ja. Den er ikke akkurat originalt utstyrt lengre, den kom med Ultegra og Aksium Elite hjul. Fikk forhandlet meg frem til innbytte på Ultegra gruppen.