Hej!
Jag har en Heuer som är märkt med Luftforsvaret S/N 8788-74.
Vad är den värd?
Jag har en Heuer som är märkt med Luftforsvaret S/N 8788-74.
Vad är den värd?

Spennende! Du blir garantert kontaktetHar også en HEUER LUFTFORSVARET som jeg selv har brukt fra 1974 til 1978. Åpen for bud.
Denne klokken er garantert original, S/N 89**/73, utlevert til meg i Bodø i august '74. Logget nesten 800 flytimer i CF-104 Starfighter med denne klokken på armen, så den er testet i mer enn to ganger lydens hastighet.
I tillegg har klokken (sammen med meg) fløyet et antall andre flytyper, både militære og ulike SAS-maskiner.
Den har en solid historie, og selvfølgelig affeksjonsverdi for meg, men de siste 30 årene har den stort sett ligget i en skuff.
Jeg er ingen klokkesamler, så om en entusiast er interessert i å kjøpe den, så er den til salgs til en riktig pris.
Klokken er 100 % i orden.
Håper heller en norsk kjøper ikke lar den forsvinne ut av landet.Håper ihverfall ikke du lar denne forsvinne ut av landet i et jag etter høyest mulig profitt. Den har jo ikke kostet deg noe og den er et viktig bidrag til Norsk horologisk såvel som flyteknisk historie. Således bør ny eier være i stand til å ivareta dette.
@semmern følger du med her?