Mange av de ligger på #norwegianwatchguy (insta)
Hva tenker du om visere og skive på bubblebacken du viser på Instagram?
Mange av de ligger på #norwegianwatchguy (insta)
Hadde Finn-autosøk på Heuer 1000 lenge da jeg ønsket meg en sånn. Uansett, det var som regel 5-7000 de fleste lå på. Det var vel omtrent et år siden jeg avsluttet det søket. Et fåtall av de som ble lagt ut var over 10k. Jeg vet ikke om det betyr at de som solgte rimelig ikke kjente markedet eller bare var sympatiske, men uansett, bare en digresjon. Fetteren min har forresten en som han fikk til konfirmasjonen for mange år siden. Den er så utrolig fin med sine battle scars. Den fikk ny bezelfjær etter tips fra meg nylig.
Selv har jeg en CWC med Monnin case. Elsker virkelig den kassen, har fortsatt litt lyst på Heuer![]()
Hva tenker du om visere og skive på bubblebacken du viser på Instagram?
Aldri tenkt på, en som fulgte med på et dødsbo jeg kjøpte med klokker. Dessuten er jeg ikke kvalifisert til å si noe om disse.
Men hyggelig du stakk innom å kikket på min konto![]()
Det må vel være en smal sak å se om skive og visere ikke stemmer?
(Med mindre de har besøkt ovnen?)
8
Tydelig at du ikke har peiling, finn 2 feil på denne. Ikke? Velkommen i Hagenisse foreningen.,Har ikke bare batteri nei, denne er nok en av de mest sjeldne Heuer i dag. Kjøpt fra utenlandsk samler, har også samme i Quartz.Vis vedlegg 159733
Regner med du er formann i den foreningen, så du kan ta inn medlemmer ??..Tydelig at du ikke har peiling, finn 2 feil på denne. Ikke? Velkommen i Hagenisse foreningen.,
Nå er vel ikke Klokkeriet stedet for de mest oppegående personer, så ville ikke lagt for mye vekt på det.