Det forstår jeg, det gjelder vel de fleste klokkerHei, det noen er villig til å betale for den, bruksverdien
Det stemmer, er fra overgangsperioden til Heuer så da er det Tag Heuer lenke og på bokser og sert står det Tag Heuer.980.006L med lenke, papirer og boks tipper jeg litt høyere. 42mm. modellen fra 85 om jeg ikke tar helt fel? Men mulig den kan gå så lavt som 3-5 ?? Da kjøper jeg den![]()
Håper du har feilJeg ville tippe 3-5000 for denne, halvgammel Quarts er ingen høydare prismessig.
Hva mener du disse da skal gå for? 1000m professional, med service, 1996 modell, automatisk.980.006L med lenke, papirer og boks tipper jeg litt høyere. 42mm. modellen fra 85 om jeg ikke tar helt fel? Men mulig den kan gå så lavt som 3-5 ?? Da kjøper jeg den![]()
Tipper 15-20kHva mener du disse da skal gå for? 1000m professional, med service, 1996 modell, automatisk.
Vis vedlegg 92107
På ebay og chrono går disse for 15000 og oppover, flott klokkeSist jeg hadde et snev av kontroll på pris på min lå denne på ca 10k. Disse er i tillegg til å være automatiske og laget i færre ex enn Heuer 1000 Quarts, den siste seriøse forsøk fra Heuer på å matche Rolex sin profesjonelle dykker Seadweller 1665.