Her er klokka du mangler i samlingen din!

"Siden det er en Donald Trump klokke,så sier det seg selv at
denne god biten er av kvalitet"

Jeg visste ikke engang at Donald Trump lager klokker...

Virkelig stygg ja..
 
Huff, og jeg som trodde det var masse penger å tjene på denne i det lange løp:confused:

Investering for livet ?
 
Hva med denne da?


"Jeg selger klokken min, fordi jeg har funnet ut at det ikke er klokken jeg vil ha."

Han fant ut at han bare ville ha esken så han selger klokken???

Tror også han kommer til å lide et solid tap om han kjøpte klokken ny.
 
Jeg liker godt hva Nixon legger vekt på;

"Selskapet har håndplukket de beste utverne innen surfing, snowboard og skating i forbindelse med lanseringen av selskapet og produktene."
 
En ting som "plager" meg for tiden, er alle disse diamantbesatte bling bling makkverkene på finn.no for tiden. for så vidt fint at noen (?) ønsker å gå med slike, slik at vi normale ;) kan vise våre tidløse klassikere og vår gode smak.
Har diamanter egentlig noe på en herreklokke å gjøre, hvis du ikke har fornavn som begynner på Jahn og slutter på Thomas? Eg berre spyr.

eks: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27499671

rant over, beklager ;)