Jeg vurderer å selge eller bytte min Henry Archer Vesterhav Eris.
Bytteforslag rundt samme pris mottas med takk.
Dette er et dansk ur fra microbrand produsenten Henry Archer, kjent for enestående kvalitet til en konkurransedyktig pris.
Uret fremstår som pent brukt, men kun lette hairlines på de blankpolerte områdene.
Uret har et iøynefallende MOP mosaikk-skive (Mother of Pearl), og er bygget i 316L kirurgisk stål med safirkrystall på begge sider med 6-lags AR-belegg. Det ultra slimme kabinettet er kun 10,45 mm tykt – noe som gjør det svært komfortabelt å bære daglig.
Komplett med boks
Ny pris: 7 359,-
Min pris: 4 000,- inkl. frakt med norgespakke og sporing.
Teknisk info:
∙ Diameter: 40 mm | 47 mm lug-to-lug | Tykkelse: 10,45 mm
∙ Urverk: Premium Miyota 9019 automatisk, 28 800 BPH, opptil 42 timers gangreserve
∙ Vannresistens: 200 meter / 20 ATM
∙ Glass: Safirglass foran med 6 lag AR-coating, safirglass bak
∙ Lume: Swiss SuperLuminova® BL10 X1 Grade
∙ Clasp med hurtig justering
2 års garanti (fra kjøpsdato)
Bytteforslag rundt samme pris mottas med takk.
Dette er et dansk ur fra microbrand produsenten Henry Archer, kjent for enestående kvalitet til en konkurransedyktig pris.
Uret fremstår som pent brukt, men kun lette hairlines på de blankpolerte områdene.
Uret har et iøynefallende MOP mosaikk-skive (Mother of Pearl), og er bygget i 316L kirurgisk stål med safirkrystall på begge sider med 6-lags AR-belegg. Det ultra slimme kabinettet er kun 10,45 mm tykt – noe som gjør det svært komfortabelt å bære daglig.
Komplett med boks
Ny pris: 7 359,-
Min pris: 4 000,- inkl. frakt med norgespakke og sporing.
Teknisk info:
∙ Diameter: 40 mm | 47 mm lug-to-lug | Tykkelse: 10,45 mm
∙ Urverk: Premium Miyota 9019 automatisk, 28 800 BPH, opptil 42 timers gangreserve
∙ Vannresistens: 200 meter / 20 ATM
∙ Glass: Safirglass foran med 6 lag AR-coating, safirglass bak
∙ Lume: Swiss SuperLuminova® BL10 X1 Grade
∙ Clasp med hurtig justering
2 års garanti (fra kjøpsdato)
Redigert: