Helt ny versjon av Pie-Pan!

Medlem
10. feb. 2010
Sted
Oslo
Ser på Facebook at Omega teaser med bilde av en ny oppdatert Omega Constellation Pie-Pan! Litt spennende fortsettelse på å friske opp gamle travhester...

47500_10151171844027211_190153610_n.jpg

Spent på prisen.. Noen som kan like?

Veldig spennende å se hva slags kasse denne skiven er puttet i :D

Spennende, det blir interessant å se kassen og hele klokken forøvrig. Like!

Veldig spennende å se hva slags kasse denne skiven er puttet i :D

Spennende, det blir interessant å se kassen og hele klokken forøvrig. Like!

Mulig jeg fornærmer noen nå, men de nåværende Connie-kassene syns jeg er rimelig schtøgge, så jeg håper for Guds skyld de har planer om å putte disse flotte skivene inn i noen litt finere, mer klassiske kasser.

Kult!

Flere og flere produsenter begynner å skjønne det vi vintage-samlere har skjønt hele tiden... ;) Eneste problemet er at de tar i overkant godt betalt når de "re-lanserer" gamle klassikere, jf. den nye 2998 Wally Schirra Speedyen...

Den skiven ser deilig ut. Får håpe de "tar en explorer" (38-39mm) og ikke "en DJII" (41mm). Og at de er noenlunde tro til original kasseform og legger dagens Constellation-kasse på båten. (Legger man ting på båten?)

Får virkelig håpe Omega ikke lager den for stor. Pie Pan i 42mm tror jeg ikke blir bra.

Ellers gleder man seg om dette blir en realitet.

Den skiven ser deilig ut. Får håpe de "tar en explorer" (38-39mm) og ikke "en DJII" (41mm). Og at de er noenlunde tro til original kasseform og legger dagens Constellation-kasse på båten. (Legger man ting på båten?)

Enig! 38-39mm hadde vært perfekt.

Blir vel kanskje litt samme størrelse som Seamaster Aqua Terra Mid-size. 38.5mm med kaliber 8500:

23110392103001-40.jpg

Er ikke den kassen litt for høy til å kun være 38.5mm mon tro?