Helt forvirra.

Medlem
12. juli 2012
Innlegg
6
Vær hilset alle dere andre klokke gale venner. Jeg trenger hjelp til å velge. Det står mellom Citizen ecodrive at4008-51e eller en totalt anderledes klokke nemlig Orient ez05001b. Den siste er automatic til en meget pen pris. Må si det er den jeg faller mest tilbake på. Hvordan er kvaliteten på denne Orient Klokka?
Håper på raskt svar da jeg kan bestille den fra usa for en enda bedre pris.

Mvh en som sliter.:(
 
Kjøp heller noe enklere, til en enda bedre pris. Kvaliteten er upåklagerlig:


Orient+New+Mako.JPG

Orient Men's Orange Mako Automatic Dive Watch CEM75001M
 
Orient er bra kvalitet med kurante urverk til en billig penge. Selv om merket ikke er det mest eksklusive, høster den respekt blant klokkekjennere grunnet nevnte kvalitet/kost ratio.

Gå på Ebay og finn deg en Orient!

PS. Forvirra? Forvillet vil nå jeg si. Du har forvillet deg inn i kaninhullet til den horologiske verdenen. Lykke til! Om 2 år sitter du med en Rolex på armen.
 
Helt forvirra

Takk for gode råd,men den virker litt kjedelig, Har forelska meg litt i den EZ05001B. Hva vil det si med 21 Jewls og 23 Jewls? Forsto det hadde med antall stener eller noe sånt som er oljet inn for å smøre urverket. Var i en dyr klokke butikk igår en slik som selger Omega, Breitling og Tag. Den billigste av de mekaniske klokkene han solgte hadde 36 jewls og kostet ca 10.000kr Da blir jeg enda mer forvirra.:twisted: Men hva mener dere om Citizen AT4008-51E ?