Helson Watches

Den er griselekker! Fikk min i dag jeg også, men ikke fått stilt den inn ennå... Iom at jeg hadde med meg en Breitling SOH hjem i går, så har ikke Shark Diveren fått så mye oppmerksomhet ennå dessverre. Det får den i morgen! :)

Har dere andre justert/byttet lenken selv? I så fall tar jeg gjerne mot tips! :) Aldri gjort det selv før...

Må først si at jeg har lite til overs for designet med mesh/oyster comboen på lenka. Når det er sagt ble jeg positivt overrasket over byggekvaliteten på lenka. En skikkelig solid lenke som overgår de fleste lenkene i lavprissjiktet. Enkel og grei å justere med skruejern, ganske rett frem og innlysende.

utrolig flotte klokker ,mye klokke for pengene
likte godt den sorte selv, blir en bestilling her på meg også;)

Gled deg. Fantastisk value for money. Jeg bestillte med ETA verket, og den var tight og fin å winde. Ingen slark av noe slag. :D:D

Gratulerer og velkommen til Helson-panzerkampfwagen klubben!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Takker Frodo,

Sharkie har i løpet av helgen fått 4 sjødykk med total dybde på 30 meter, og det ser ut som den har holdt tett sålangt :D:D. Tviler på at jeg klarer å utnytte hele potensialet på 2000 m men det er jo betryggende å ha god margin :D:D:D.
Må si igjen at lumen er helt sinnsyk, og at den holder særdeles lenge. Kunne nesten bruke den som lommelykt under dykkingen...:eek:

Grattis, Stipey!

Etter å ha fått holdt en Shark i handen så ble jeg meget sugen selv. Ser ikke vekk for at det kan bli en orange type på meg i løpet av høsten...

Pokkers Tidssonen....! :D

jo pratet med peter for ett par uker siden du kan få levert på mesh visst du er kjapp:)
kun noen få igjen:)

Hvor godt egnet er en diver med bronze case? Det vil nok anløpe noe over tid (få en mørkere farge), men jeg tenker på om det med tid og stunder kan begynne og eire, og hva kan skje innvendig? Noen med erfaring på bronze case?

Hvor godt egnet er en diver med bronze case? Det vil nok anløpe noe over tid (få en mørkere farge), men jeg tenker på om det med tid og stunder kan begynne og eire, og hva kan skje innvendig? Noen med erfaring på bronze case?

Kassen er nok ikke i bronse. Det er vel mer en henvisning til fargen på bezel og skive, kan jeg tenke meg :)