Jeg kjøpte både den gule og den oransje varianten av denne modellen, men skulle egentlig bare ha én.
Derfor selges den oransje, som fortsatt er helt ny og forseglet i original emballasje – aldri åpnet eller prøvd.
Bildene viser den gule utgaven, men klokken som selges er identisk i alt – samme modell, urverk, spesifikasjoner og tilbehør – kun fargen på skiven er forskjellig.
Klokken jeg selger er altså Oransje, og er i en uåpnet og forseglet eske som kan sees på bilde nr 2.
Klokken ble levert av FedEx i dag 06.10.2025, og er altså splitter ny.
Spesifikasjoner (fra produsenten):
Kasse: Børstet/polert 316L kirurgisk stål – Ø 38 mm, høyde 14,55 mm (11,9 mm til bezel)
Lug bredde: 20 mm – Lug to lug: 45 mm
Vekt: 168 g med full lenke
Skrudd krone
Buet safirglass (2,8 mm tykt, antirefleksbehandlet innvendig)
Bezel: 40,3 mm, safirinnlegg
Vanntett til 1000 meter / 3300 fot
Skive (keramisk / sunray), visere og bezel med sveitsisk Super-Luminova C3
Lenke: 20x18 mm «beads of rice» i stål – polerte midtledd, børstede ytterledd, solide endledd og skrudde ledd
Spenne: 18 mm diver clasp
Ekstra gummirem medfølger
Urverk: Japansk Miyota 9015 – automatisk, 28 800 bph, 24 juveler, med datovisning
www.helsonwatches.com
Klokken kan sendes trygt eller overleveres personlig etter avtale.
Ta kontakt ved interesse – dette er en solid og vakkert utført dykkerklokke med ekte kvalitetsfølelse.
Selges for kostpris (1000kr lavere enn "nypris" ettersom jeg forhåndsbestilte den)
Skal man bestille den i dag koster den 519 USD = 6500+ med toll og frakt
Produsentens bilde.
Boksen ovenfor er altså varen jeg selger. En uåpnet Orange Helson Caribbean tilsvarende den det er bildet av under.
Derfor selges den oransje, som fortsatt er helt ny og forseglet i original emballasje – aldri åpnet eller prøvd.
Bildene viser den gule utgaven, men klokken som selges er identisk i alt – samme modell, urverk, spesifikasjoner og tilbehør – kun fargen på skiven er forskjellig.
Klokken jeg selger er altså Oransje, og er i en uåpnet og forseglet eske som kan sees på bilde nr 2.
Klokken ble levert av FedEx i dag 06.10.2025, og er altså splitter ny.
Spesifikasjoner (fra produsenten):
Kasse: Børstet/polert 316L kirurgisk stål – Ø 38 mm, høyde 14,55 mm (11,9 mm til bezel)
Lug bredde: 20 mm – Lug to lug: 45 mm
Vekt: 168 g med full lenke
Skrudd krone
Buet safirglass (2,8 mm tykt, antirefleksbehandlet innvendig)
Bezel: 40,3 mm, safirinnlegg
Vanntett til 1000 meter / 3300 fot
Skive (keramisk / sunray), visere og bezel med sveitsisk Super-Luminova C3
Lenke: 20x18 mm «beads of rice» i stål – polerte midtledd, børstede ytterledd, solide endledd og skrudde ledd
Spenne: 18 mm diver clasp
Ekstra gummirem medfølger
Urverk: Japansk Miyota 9015 – automatisk, 28 800 bph, 24 juveler, med datovisning
Helson Watch
www.helsonwatches.com
Klokken kan sendes trygt eller overleveres personlig etter avtale.
Ta kontakt ved interesse – dette er en solid og vakkert utført dykkerklokke med ekte kvalitetsfølelse.
Selges for kostpris (1000kr lavere enn "nypris" ettersom jeg forhåndsbestilte den)
Skal man bestille den i dag koster den 519 USD = 6500+ med toll og frakt
Produsentens bilde.
Boksen ovenfor er altså varen jeg selger. En uåpnet Orange Helson Caribbean tilsvarende den det er bildet av under.