Help til valg av ny Rolex modell

Kupper denne. Hvis man skulle velge mellom Submariner og Daytona som neste klokke i samlingen…?
Daytona er en no-brainer hvis du er så heldig å få bestilt en. Regner med begge alternativene er stål?
Har begge ( Daytonaen i TT ) hvis jeg måtte velge hadde jeg gått for Daytona, bærekomforten er helt enorm, begge er jo like ikoniske men suben har litt mindre særpreg.

Og for ordens skyld så er prisøkning, investering og alt dette rælet ikke en del av min vurdering, kun opplevelse på armen i hverdagen.

• Liker
Reaksjoner: mactpolo og holmby
Takk for tilbakemelding.
prisvekst og videresalg er heller ikke relevant for spørsmålet.
Glemte å legge til at diver i seg selv er tiltalende med bezelens funksjon.
Chrono er også moro å leke seg med.
ett dilemma i så måte.

konkludere med Daytona og heller ha Tudor dykker til den slags.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Takk for tilbakemelding.
prisvekst og videresalg er heller ikke relevant for spørsmålet.
Glemte å legge til at diver i seg selv er tiltalende med bezelens funksjon.
Chrono er også moro å leke seg med.
ett dilemma i så måte.

konkludere med Daytona og heller ha Tudor dykker til den slags.

Nei nei!
Kjøp sub. Chrono så er der speedy som gjelder ;) Nye 57-serien er helt overlegen! Helt subjektivt selvfølgelig .

Og så kommer den en oppdatering hairspring på speedy 26.01. Uten at det er kjent hva det vil bety.

• Liker
Reaksjoner: TomB
Nei nei!
Kjøp sub. Chrono så er der speedy som gjelder ;) Nye 57-serien er helt overlegen! Helt subjektivt selvfølgelig .

Og så kommer den en oppdatering hairspring på speedy 26.01. Uten at det er kjent hva det vil bety.
Speedy er ikke min «cup of tea».
Ville heller hatt Zenith da…
Men er en stund til det blir noe av. Kan titte på mye i mellom tiden. Ingen hemmelighet av 126710 blnr tømte mestesparten av sparepengene :p

• Liker
Reaksjoner: Labbos