Har prisene skutt i været?

tjaaaaa, de billigste jeg ser ligger på ca 1400 USD + mva på internasjonale fora..

Dog var (solgt) denne Bondutgaven et hederlig unntak så kanskje det ikke er umulig likevel?
http://forums.watchuseek.com/f29/sold-omega-smp-bond-657265.html

Denne er quartz.

Jeg har en følelse av at Christian ikke har fulgt godt nok med i timen når det gjelder prisutviklingen på SMP ;)

Men, som sagt, finner noen en SMP Auto til maks 7K så er jeg på kjøper'n - under visse forutsetninger, selvsagt.
 
Denne er quartz.

Jeg har en følelse av at Christian ikke har fulgt godt nok med i timen når det gjelder prisutviklingen på SMP ;)

Men, som sagt, finner noen en SMP Auto til maks 7K så er jeg på kjøper'n - under visse forutsetninger, selvsagt.

Dang, sorry! Leste visst ikke godt nok! Men det "beviser" vel at 7000 for SMP er en kjøpers drømmepris p.t og som neppe kommer tilbake med det første. SMP er på vei opp opp opp :p
 
Hum har prisene gått sånn av skaftet? Forskjell på modeller?

Jeg har en 2531.80.00 som jeg mente man burde klare å få rundt denne prisen om det var en stund siden siste service...?
 
Jeg tror du skal ha problemer med å finne SMP auto i full størrelse for under 10k. De billigste jeg ser internasjonalt ligger på rundt $1500, mens standardprisen er mer rundt $2000. Quartz derimot, bør være mulig for 5-7k.
 
Er man heldig er det vel mulig å finne en SMP til 7000,-? Kjøpte selv en SMP Non-AC 2230.50 på finn før jul med boks og papirer til 6500,-
 
Er man heldig er det vel mulig å finne en SMP til 7000,-? Kjøpte selv en SMP Non-AC 2230.50 på finn før jul med boks og papirer til 6500,-

Oj, gratulerer med den! :) Selger må ha vært broren til han som solgte Speedy for 6000 eller hva det var.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Moms, gebyrer og frakt inkludert?
I så fall har du gjort et kjempekjøp, min gode mann.

Kjøpte f2f. Ny i Norge, fulgte med papirer fra norsk AD:grin: Tidligere eier hadde hatt den fra den var ny. Er min beater, var selvfølgelig ikke helt strøken.
 
Oppfattet ikke at du hadde kjøpt den på finn.no. Det ble jo tull med moms og sånt da;)

Etter mitt skjønn har du gjort en kjempedeal. Jeg byr deg 8 på labben - her og nå!

:D:D:D