Har folk noen erfaringer med Oslo Ur-service?

Medlem
7. sep. 2016
Innlegg
102
Sted
Norge
Jeg har en Corum Admirals Cup hvor gjengene på skru krona er ødelagt slik at jeg ikke klarer å skru/ stramme krona (resten av funksjonene er i orden).
Jeg kjøpte klokka for tre år siden hos Tidemann, og vet at de ikke lenger er AD for Corum men sendte likevel forespørsel om de kunnne fikse dette, men det ser ikke slik ut:(.
Har også vært i kontakt med Oslo ur-servie og der sa de at dette kunne de ordne:)
Tenkte jeg skal prøve å reparere klokka mi hos Oslo ur-service.
Er det noen som har erfaringer med Olso ur-service?
 

Vedlegg

  • 20161101_140347.jpg
    5 MB · Visninger: 0
Redigert:
Min erfaring med Oslo Ur-Service.

Etter å ha vært i kontakt med 5 forskjellige urmakere, som ikke kunne hjelpe meg med min klokke, kom jeg heldigvis i kontakt med Oslo Ur-Service som var meget behjelpelige, service innstilte og kunne reparere Corum'n min:)
Jeg ble meget glad, siden jeg slapp å sende den ut av landet:)
For ca. 4 uker siden sendte jeg klokken min til Arman hos Oslo Ur-service for reparasjon av Corum'n. Og i dag fikk jeg den igjen, med ny krone, ny kronehals og med nye pakninger (samt at den er blitt trykk testet). Må bare si at jeg er Utrolig fornøyd med servicen og hele opplevelsen hos Oslo Ur-service, meget profesjonelt og Absolutt anbefalt!!
 
Redigert:
Flott at du fikk god hjelp. Denne burde også postes under forumet Sikker handel -> Norske forhandlere.

Det jeg synes er skammelig er at Tidemann ikke engang tilbød seg å sende uret til reparasjon. Tre år er innenfor reklamasjonstiden og her høres det ut som de har tatt en spansk en og prøvd å fraskrive seg ansvaret. Ikke bra!
 
  • Liker
Reaksjoner: OJ82
Ja, det var sånn jeg følte det. Jeg fikk mail hvor de skrev at de ikke fører Corum noe mer, men når jeg kjøpte klokka så var det vist ingen problem med å få hjelp til service eller reparasjon, i og med at de hadde veldig god kontakt med Corum.
Men, er glad at det ordna seg.
 
Redigert: