Har fått øyne opp for Panerai, mulig min neste?

Medlem
29. des. 2015
Innlegg
161
Sted
Stavanger
Har virkelig fått sans for Panerai og lurer på om dette blir min neste? Hadde plan om og anskaffe en Rolex Explorer I i år, men tvilen sniker seg inn når jeg graver meg ned i Panerai modellene. Blir frustrert av alle nummerene og vil høre med Panerastiene om godt valg

Ønsker 44mm, sandwitch dial, inhouse urverk, gjerne med manuelt opptrekk, sekund viser og gjerne dato men ikke et must

Forslag til modell?
 
  • Liker
Reaksjoner: Bestiarara78
Har virkelig fått sans for Panerai og lurer på om dette blir min neste? Hadde plan om og anskaffe en Rolex Explorer I i år, men tvilen sniker seg inn når jeg graver meg ned i Panerai modellene. Blir frustrert av alle nummerene og vil høre med Panerastiene om godt valg

Ønsker 44mm, sandwitch dial, inhouse urverk, gjerne med manuelt opptrekk, sekund viser og gjerne dato men ikke et must

Forslag til modell?

Pam 510 er svar ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern og Ruos
@Ruos
Anbefaler helt klart en 233;) Kan virke litt farget av det at jeg har en for salg, men selv om jeg selger så er dette den perfekte Panerai for meg. 47mm blir for stort for meg, men 233 har perfekte proporsjoner med sin slanke pene manuelkasse og det buede glasset. 233 kan dresses opp til å bli et classy og pent ur og samtidig være knalltøff med de rette remmene.

Anbefaler denne tråden på WUS. Traveller overbeviste hvertfall meg med de pene bildene. http://forums.watchuseek.com/f75/officine-panerai-233-a-738590.html

Bilde av min på gummirem:)
51578_a99286cf275f06b5d10bac0f8b5388cd.jpg