Handle fra born2watch (eBay)

Medlem
17. mars 2014
Innlegg
31
Hei.
Har lurket rundt her inne en stund, men nå måtte jeg lage meg en bruker. Bestemte meg for en stund siden for å kjøpe meg en Seiko SRP427. En selger på eBay som kaller seg born2watch tilbyr denne. Han har veldig god feedback, masse god omtale på diverse forum og har solgt klokker på eBay i åresvis. Sendte han en mail og spurte om han hadde muligheten til å sende til Norge, og dette var svaret jeg fikk:

"Here is the issue with the Seiko brand:
Seiko of Europe has restricted USA sellers from selling Seikos to European countries on Ebay. This means I can not sell Seiko watches to Europe through Ebay. However I can sell any Seiko watch to you direct via Paypal.

If you agree please email me directly to "ruthandi hotmail com" with your Paypal email address and I will send you an invoice.

Please know that I am only trying to assist you in making the transaction materialize for you. That is why I offer you this alternative. It is actually the only way I can sell Seikos to European countries."


Han har listet opp flere Europeiske land som han sender til på eBay, men ikke Norge. Stemmer det han skriver, eller burde jeg se meg om etter en annen selger?

Også.. Denne klokken kom egentlig med en egen jubileumsboks, men born2watch tilbyr ikke dette. Hvis noen vet om et annet sted å få tak i klokken med den "riktige" boksen er jeg villig til å betale litt ekstra for det :)
 
Selv om jeg ikke fikk noe svar på denne tråden, tok jeg sjansen og bestilte.
Hvis noen senere skulle lure på det samme, kan jeg legge igjen en kommentar om at alt gikk bra, og at klokka er akkurat som ønsket :) born2watch anbefales :)