Selges Hamilton viewmatic, nyservet (nå med bilder)

Medlem
17. feb. 2013
Innlegg
65
Hei,

Selger en Hamilton Viewmatic med nydelig sort skive, kjøpt av goodguy her på sonen for noen år siden. Var på service forrige uke og har 1 års garanti. Jeg er på utveksling, så garantien er gitt av Juwelier Eugène van Baal i Nijmegen, Nederland.
3021ekg.jpg


Nypris i overkant av 6k. Siden den er rett fra service ønsker jeg 3.5k, selv om den har en dings på den ene siden. Åpen for bud.

Ehh, fant ikke helt ut av hvordan de bildedelingsgreiene fungerte, men her er en link til en OneDrive mappe med bilder av klokken. Jeg er langt fra noen fotograf, men bare gi en lyd om du vil ha flere bilder.

https://1drv.ms/f/s!ArvkXmsw6JtepUC3TlgqTTLf7JwY

Jeg er ikke så lysten på å legge ut bilde av kvitteringen, siden den fullt navn og adresse, tlf osv, men kan godt sende det på PM. Du får med to bokser, men den ene ligger i Norge, så da må du vente til påske. Den andre er en "service"-boks, en svart liten boks det står Hamilton på.

Lærreima som er på klokken på bildene er litt sliten, men mener jeg også har ihvertfall én (hvit) natorem liggende hjemme og vet jeg har en stållenke. Har også noe verktøy liggende for å bytte reim etc liggende du kan få.

Det er ikke noe problem å sende klokken til Norge, men jeg skal uansett hjem til påsken så kan evt ta det da, for hjemme ligger også den orginale boksen, stållenka osv.

Mvh,
Tom
 
Redigert: