Solgt Hamilton Khaki Field Mechanical

frj

Medlem
9. okt. 2013
Innlegg
1.330
Sted
Brussel/Oslo
Har lyst på noe nytt, så da må noe ryke ut.

Selger derfor min Hamilton Khaki Field Mechanical. Uret ble kjøpt fra Hodinkee tidligere i år, og jeg er andre eier. Kommer med boks, hangtag og garantikort, samt "hilsen" fra Hodinkee. Mva ble etter sigende betalt, men har ingen kvittering på dette.

Klokka er ripefri, går utrolig nøyaktig, og har gangreserve på minst 40 timer. Kommer på en nærmest ubrukt grønn original-NATO, og legger ved en også så godt som ubrukt premium NATO i grønn kamo fra Crown & Buckle og en grønn/orange NDC-strap. Begge kler klokken superbra, etter min mening.

Selges for 4.000,-, pluss frakt, og møtes gjerne i Oslo-området for overlevering. Merk at jeg reiser utenlands tirsdag morgen og blir borte nesten to uker, men får denne lempet i Posten før jeg drar ved salg. Har du en Nomos Club (enten den klassiske 36mm eller Campus 38 i hvit) og har lyst til å bytte, så bruker jeg gjerne denne som delbetaling.

Mer info om denne modellen her: https://shop.hodinkee.com/collectio...i-field-mechanical-38mm?variant=5420686901263

117760_03d2a0fdcab6b52bfb8d2a358afbfb02.jpeg