Høstdepresjon

Hva skjer med tråden din @Edzilla? Nå er det høst igjen og jeg savner når denne tråden var et ukentlig høydepunkt. Den fortjener å leve videre!

Skjer ikke veldig mye spennende egentlig av horologisk verdi. Foruten at jeg skal en flytur nedover til Zürich på fabrikk- og museumsbesøk. Det blir høstens høydepunkt!
 
Reiser til London igjen i høstferien. Restauranter og hvor en skal spise er alltid det som vi bruker mest tid på å finne ut av.

@Edzilla

Har du noen tips? Familie på fire, kresne teenagers, løs jakke og under 3K pr middag?
 
  • Elsker
Reaksjoner: Edzilla
Reiser til London igjen i høstferien. Restauranter og hvor en skal spise er alltid det som vi bruker mest tid på å finne ut av.

@Edzilla

Har du noen tips? Familie på fire, kresne teenagers, løs jakke og under 3K pr middag?

Hey,

Må nesten slå et slag for Pizza East i Shoreditch.
Alternativt er Homeslice i Covent Gardent helt genialt. Nydelig pizza, billig og god vin. Topp stemning.
Nå skal det sies at mine barn er i tidlig/mid tenårene, og spiser det meste. Men disse to stedene slår aldri feil.
 
Redigert:
@Edzilla

Hvis de fikk velge fritt, så er det nok biff, burger og pizza som er favorittene :eek:

Hvis dere skal spise biff. Så sjekk ut le relais de venise london. De har to restauranter i London. En i City og en i Marylebone. Anbefaler den i Marylebone.
Fun fact. Der finnes bare en hovedrett på menyen.

 
  • Liker
Reaksjoner: TimeFactor
Reiser til London igjen i høstferien. Restauranter og hvor en skal spise er alltid det som vi bruker mest tid på å finne ut av.

@Edzilla

Har du noen tips? Familie på fire, kresne teenagers, løs jakke og under 3K pr middag?
Pizzaria Mozza har pizza men med litt mer 'voksen' stil over seg med mange andre forskjellige retter. Kan være fint kompromiss for barn og voksne.

Liker også Burger and Beyond Borough Yards. Litt bias siden det er en gåtur for meg hjemmefra, men burgerne er veldig gode og prisene er ganske OK. Mye annet i det området også.
 
  • Liker
Reaksjoner: TimeFactor
Stakk innom Pizza East i Shoreditch. Løs jakke og litt løkka-stemning. Kult sted og pizzaen var veldig bra. Takk for tipset @Edzilla :)

Ellers ble det The Ivy på Soho, fordi det var gangavstand fra hotellet. Ok mat og kult sted, men servicen var ikke noe å skrive hjem om. Også ganske dyrt.

IMG_4558.jpeg
 
Stakk innom Pizza East i Shoreditch. Løs jakke og litt løkka-stemning. Kult sted og pizzaen var veldig bra. Takk for tipset @Edzilla :)

Ellers ble det The Ivy på Soho, fordi det var gangavstand fra hotellet. Ok mat og kult sted, men servicen var ikke noe å skrive hjem om. Også ganske dyrt.

Vis vedlegg 347660

Kult at Pizza East falt i smak.
Er stor fan av stedet selv. Også området Shoreditch.
 
  • Liker
Reaksjoner: TimeFactor
Godt nytt år til alle som har fulgt, og følger denne tråden.
Må bare beklage at jeg ikke er like aktiv som tidligere. Men det har sine naturlige grunner som jeg har delt i en annen tråd.
Familie og helse truemferer alt. Også klokkegleden.
Men i dag så dukket det opp et brev i postkassen min, og de tunge tankene jeg har om dagen ble straks litt lysere.
Innholdet i konvolutten var noen flotte kort, og en veldig hyggelig og personlig hilsen fra Rexhep og Annabelle.
IMG_9739.JPG
IMG_9740.JPG
IMG_9741.JPG
IMG_9742.JPG
IMG_9743.JPG
IMG_9744.JPG

IMG_9745.JPG
IMG_9746.JPG
IMG_9748.JPG
 
Redigert: