- Medlem
- 6. des. 2013
Tenkte mer på viserne. Ser jeg var uklar der.Jeg er usikker på om jeg forstår deg : det er da veldig kurant med små diamanter og tritium plots på en vintage DJ 2 tone ?
Tenkte mer på viserne. Ser jeg var uklar der.Jeg er usikker på om jeg forstår deg : det er da veldig kurant med små diamanter og tritium plots på en vintage DJ 2 tone ?
Diamantviserne?Tenkte mer på viserne. Ser jeg var uklar der.
Du har helt rett. Dersom han hadde skrevet «høystbydende over…» hadde det jo for så vidt gitt mening. Slik han har valgt å ordlegge seg her, oppfatter jeg det som motstridende. Når man inviterer til seriøse bud, virker det for meg opplagt at man vil vurdere bud noe under prisantydning.Ser dette hele tiden! «Selges hbo xxx. Kr» klokka eller andre ting har likevel vært til salgs i flere uker. Hagler det såpass med bud at selger velger å vente??
Det er så useriøst fra en proff selger å snakke om spider cracking på en matt skive.Når man har gått amok med syl kalles det på dealerspråket " noe spider-cracking etter et langt liv".
Vis vedlegg 423461Vis vedlegg 423462
Selv vil jeg ikke kalle denne selgeren proff.Det er så useriøst fra en proff selger å snakke om spider cracking på en matt skive.
Og.... definer "urørt".
Kjenner jeg blir provosert av sånt vissvass! En ren kopi, og i tillegg skal han ha 21K for et ukjent Kinesisk merke....
![]()
Ixdao Engineer f1 | FINN-torget
Selger unna en nydelig klokken fra den kinesiske produsenten Ixdao. Urverket er ETA 2824. Denne er nå ikke mulig å få tak i lengre grunnet påpek fra iwc om søkswww.finn.no