Ban
Støttemedlem
- Medlem
- 16. sep. 2013
Et nærliggende begrep [til funkis] er råfunkis, en særlig kraftfull form for funkis. Begrepet er av og til brukt om arkitekturstilen brutalisme. Begrepet er brukt både som negativ og positiv karakteristikk.![]()
BRUTAL FUNKIS I FJÆRA. 3 etg med nytelse i et smarthus. Takterrasse med jacuzzi
# Vannbåren varme med jordvarmepumpe (borehull)# 3 etasjer med uteplasser i alle retninger. Sjøutsikt fra alle etasjene# 4 soverom og 3 bad fordelt ovwww.finn.no
Og der ble det satt en ny standard for bildebeskrivelser i en boligannonse.
Hva med 30K for en måned da? Da er du keen på sub daHvis noen er villig til å betale 2000 kroner for å låne en sub for en time så må de ha øyeblikkelig hjelp tenker jeg.
Altså, verdens eldste yrke lever jo i beste velgående, og der er vel raten 2000kr for ‘klar, ferdig feeeehrdig’. Begge kjøpere trenger like mye hjelp imho.Hvis noen er villig til å betale 2000 kroner for å låne en sub for en time så må de ha øyeblikkelig hjelp tenker jeg.
Altså, verdens eldste yrke lever jo i beste velgående, og der er vel raten 2000kr for ‘klar, ferdig feeeehrdig’.
Litt spesielt at du vet dette...![]()
Visste det jeg også - turte bare ikke skrive detLitt spesielt at du vet dette...![]()
Litt spesielt at du vet dette...![]()
'![]()
Godt med sigaretter